Tää päivä menikii sitte ihan vaan kölliessä ja katsellessa mm. Frendejä ja Madventuresia koneelta. Sain mä sentään käytyy huoltoasemalla tossa lähellä ku piti saada vähän syötävää ja kaupat on tänää kiinni. Pyhäinpäivä vissii... :) Oli kyllä ihanan kirpeä syyssää. Lunta ei oo enää valitettavasti...

Eilen oli tosiaan ne halloween-bileet. Me Suomitytöt käytii kaupassa ja ostettii kaikkee halloween-krääsää vaikkei tosiaan meinankaa löytyy mitään kaupasta. Kerättiin sitte nimiä listaan, että ketkä haluu osallistua ja osallistujat sitte jakoi kauppalaskun keskenään. Kaksi suomalaista väänsi pippaloihin yli 50 muffinssia. :D ...ja koska sokerikuorrutetta tuli ehkä vähän liikaa, yhteisvoimin sitte koristeltiin oikein överihalloweenmuffinssit.

2029975.jpg

Jokunen naposteltava :)

Suomityttöjen voimin sitte vielä koristeltiin keittiökin hienoksi! Meikäläinen askarteli kartongista kurpitsoja ja sitte liimasin jätesäkkejä paperikasseihin ku niitä kertyy kauppareissuilta ihan tajuttomasti! ja tein hienoja lepakoita! Osasin itseasiassa tehdä peräti ihan oikeasti lentäviä lepakoita!!! ...teippi ei pitäny kunnolla seinässä... Koristeluista tuli tooosi hienoja!

2029976.jpg

Tuolla oransseilla serveteillä ku näkyy jotenkuten noita mustia hämähäkkejä, ni mä oon aivan varma, että porukka soi vahingossa jokusen niistä, koska ne oli tollee karkkien seassa. :D Oli matoja ja sammakoita ja ihan oikeita kurpitsoja! :) ...mut tosiaan hämähäkit oli muovii. :D

Porukka lähti juhlista baariin, ja mä jäin mummoilemaan yksin asuntolalle. ...ja asukkaiden aamuisista puolenpäivän aikaan ilmeistä päätellen, tämä mummo oli ainoa jolla ei ollu ensinkään krapulaa. :D

Mut joo, kyllä mäkin joskus vielä irrottelen ihan kunnolla! En vaan tykkää täpötäysistä baareista, enkä muutenkaan mennä kauheen isolla porukalla mihinkään. Ennemmin olen sellaisessa pienemmässä porukassa, jossa voi sitte jutella hyvin kaikkien kanssa ja on helpompi liikkua yhdessä. Mummo mikä mummo... Lisäksi tykkään käydä lauantaisin matin ja tepon keikoilla ja mennä ajoissa kotiin kutomaan sukkaa... Mä en oo oikeesti näin tylsä... Mä en oo oikeesti näin tylsä... Enhän mä oo oikeesti näin tylsä? :D (MATTI JA TEPPO OLI VITSI!!!)

Ei oo enää montaa yötä Suomen reissuun! Äipällä on synttärit ja mulla ei oo hajuukaan mitä vien sille lahjaksi...! Enkä kyl vois sitä ees täällä paljastaa ku se lukee tätä... :D Pyrin siihen, ettei hätäpäissään tarvis ostaa lahjaa lentokentältä, niinkuin kävi parhaan kaverini synttärilahjan kanssa kun ne silloin tuli tänne... :D Huppistakeikkaa... Vähän oon kehitelly itelleni sellasta pienimuotoista lentopelkoo, mut eiköhän se siitä. Pyrin välttämään SAS:n koneilla lentämistä, niinpä menen ja tulen tällä kertaa Finnairin koneilla. Joulun lentoja en ole vielä surkeasta rahatilanteestani johtuen varannu. ...ja näyttää siltä että silloin on tultava SAS:n koneella ku MK:kin lentää sillä kotiin. Eipähän tarvi yksin jännittää sitte jouluna.

Töihin alkaa olee vähän kans ikävä mitä en tosin aio sanoo ääneen, sillä sinne EI VOI olla ikävä :D. Aika kultaa muistot, niinhän sitä sanotaa. ;)

Nähdään pian ihanat ystäväni! <3