Mulla on ollu kauhea ongelma, kun täällä ei oikein saa siideriä mistään. Noh, onneksi City Coopista (eli paikallinen isompi Sokoksen tapainen kauppa) saa sekä Kopperbergin päärynäsiideriä, että Strongbowta! Lisäksi rautatieasemalla olevasta kaupasta saa omenan makuista VK:ta! Eli, nyt loppu tissuttelu! Meikäläiselle löytyi vihdoinkin juotavaa!

Sitten asiasta ihan koirankarvoihin. Mulla on ongelma kun ihmiset ei väistä täällä. Jos mä kävelen yksin, ja joku ryhmä tulee vastaan, NE EI TIIVISTÄ YHTÄÄN vaan ennemmin vaikka jyrää minut! Onko toi ihan normaalia täällä?? Samaten tänään kun oltiin kioskilla ostamassa postimerkkejä, joku mummo vaan tylysti kiilasi minusta ohi! Minkäs teet, ei muuta kun annoin mummelin hoitaa asiansa ja odotin kiltisti vuoroa... Ainii ja olihan tuossa vielä kun käytiin maksamassa vuokra sairaalalle (asuntola kun siis on sairaala-alueella oleva henkilökunnan asuntola ja kai täällä on jotain "sairaala"toimintaakin...) ni siinä joku mummo meinasi kiilata mun ohi, mut silloin mä pidin sitkeesti pintani ja melkein tuuppasin sitä..! Oonko mä ihan kauhee?

Mut joo, muutama suomalainen lähti tänään kärventämään nahkaansa Barcelonaan, Espanjaan, ni me lähetään huomenna nyt sitte kostoksi sinne Locarnoon! Menolippu maksoi netistä ostamalla vain 18frangia!!! (Normaali hinta halb-taxilla olis ollu 32,50frangii!) Minusta saatiin kyllä melkoinen säästö! Paluulipusta joudun maksamaan tuon normaalihinnan, koska netistä saa varata lippuja vain satunnaisiin juniin, ja ne olis lähteny niin aikasee pois Locarnosta, että oltais just ehditty sinne ja sitte kiireenvilkkaa huspois... No, säästöä tuli kuitenkin minusta ihan kivasti!

Ja suomalaisille vaan tiedoksi kun aamulla raappaatte ikkunoita. Locarnossa on tällä hetkellä (keskellä yötä) noin 14 astetta lämmintä, ja huomiseksi on luvattu aurinkoista ja 22astetta!!!!!!!!!! JEE JEE JEE JEE JEE JEE JEE JEE!!!!! Ja jotta tuon kaiken saan kokea, mun täytyy istua huomenna neljä tuntia suuntaansa junassa... Mut ei se mitään! Juna menee Alppien halki, eli eiköhän se ole täysin sen arvoista!

Nyt hyvää yötä! Palataan aikaisintaan sunnuntaina!