Onko kukaan vaihdossa ollut/oleva hakenut muita kuin Erasmus-apurahaa vaihtarijaksolle? Olen aivan hukassa noiden kaikkien säätiöiden kanssa, ja yllätyksekseni oon kuullut vaihtareilta, että hirveästi ei ole väki hakenut mitään ulkopuolisia apurahoja! :o Onko se oikeasti niin harvinaista?? Koululta ei kuulemma saa tässä asiassa apua...

Yritin netistä katsella kaikenlaisia apurahoja myöntäviä tahoja, mutta enhän minä niistä mitään ymmärtänyt. :) Jätin kyllä parille yhteydenottopyynnön aiheen tiimoilta.

Jos lukijoina löytyy Euroopassa olleita/olevia vaihtareita, joilla on kokemusta apurahoista, jätättekö mun kommenttiboksiin kokemuksianne. Kiitos jo etukäteen. :)

Ei oikein työt maita... Ei tarvitsisi enää montaa kuukautta jaksaa! :) Ajattelin ensin, että irtisanoisin itteni syksyllä, mut oon nyt tullut toisiin aatoksiin ja päätin, että jään vaan syksyn pituiselle "lomalle". Onpahan sitten tarvittaessa työpaikka palatessa. ...yritän kuitenkin koko ajan etsiä jotain parempaa...

Näin viime yönä unta että olin lentokentällä ja passi oli jäänyt kotiin! :o Onneksi oli vain unta!!!

"Passi???" "CHECK!!!" (Viitaten tähän.)