Matkakumppanini, eli tämä likka meidän luokalta, soitti äsken ja kertoi matkavakuutuksesta... Olin kuvitellut matkavakuutuksen maksavan jotain viidenkympin luokkaa... Mutta ehei, minimissään menee yli satasen! :o Vakuutusyhtiöstä riippuen jopa yli 200€! No, oon tässä laskeskellu, että syksyllä myyn ton mun kotteron, josta saan vähän matkarahaa ja kesätöistä mulle kertyy koko ajan lomarahaa, joka maksetaan sitten lomituksen loppuessa. On sitten onneksi tulossa vähän edes rahaa siinä ennen lähtöä.

Suomesta ei kuitenkaan viitsi viedä saippuoista ja petivaatteista lähtien ihan kaikkea, niin menee siinä ensimmäisen viikon aikana varmaan aika huima siivu rahaa, kun ostaa kaikki tarpeelliset. Voisi itseasiassa jossain välissä vähän funtsia niitäkin menoja, niin osaa sitten varautua. Ainoa mutta tässä on se, että asunnosta ei ole vielä mitään tietoa. Toivottavasti päästään asuntolaan. Pahimmassa tapauksessa joudutaan ostamaan huonekaluista lähtien kaikki, mutta onneksi se kuitenkin on aika epätodennäköistä. :)

Saan olla myös onnellinen siitä, että kisuille jää oma koti Suomeen, ja avopuolisoni hoitaa asumiskulut reissuni aikana. No, mulle jää puhelinlasku, elukoiden hoitoon varmaan annan vähän rahaa... Mitähän muuta... Nii, ja kyllähän siellä pitää tietty se oma asuminen maksaa.

1612442.jpg

Ja mistä siis rahat tähän kaikkeen.......? Äitiiiiiii.........!!!! ;)