Elikkäs nyt on valokuvat sitten lähetetty sinne koulumme toisen toimipisteen (kun edelleenkin oman koulun tyypit on jossain sairaslomalla tms..) vaihtareista huoltapitävälle naiselle. Huoh! Ja se taas käytännössä tarkoittaa sitä, että meikäläisen hakupaperit lähtee samantien Sveitsiin kun kuvat rantautuu! Minusta on niin outoo jo nyt hehkuttaa lähdöstä, vaikka todellisuudessahan sen saa 100 %:sti tietää vasta myöhemmin kesällä että pääseekö. ...mut oon ymmärtänyt että se on nyt jo 90 %:n varmaa... Koulustamme otetaan kolme opiskelijaa, ja ei meitä vissiinkään oo hakenut kuin minä ja se luokkakaverini. Joku yksi likka oli vielä jossain vaiheessa hakemassa, mut siitä ei nyt oo enää kuulunu... Tiedä sitten sen menemisistä...

Huomenna tai ensi viikolla viimeistään pitäisi mennä hakemaan matkavakuutus. Sekin kun on pakollinen... Ihan hyvä siis että on! Meinaan ottaa kannettavan mukaan, ni on ihan hyvä olla joku turva sille. Ja tietty itelleenkin! :) Pistää vaan miettimään, että millä ihmeellä mä oikeesti kustannan tän kaiken!

Kotona ei olla hirveästi puhuttu tästä vaihtoon lähtemisestä... Avomieheni ei oikein ole innostunut ideasta lähettää emäntää melkein puoleksi vuodeksi ulkomaille (onhan se toki aika ymmärrettävää), mutta pitäisi tästä asiasta kyllä vähän jutella, on sen verran iso juttu! Se vaan ilmeisesti ei osaa oikein käsitellä tätä asiaa, ja siksi vaivautuu, kun otan asiaa puheeksi. Sen se nyt jokatapauksessa ymmärtää, että mä lähden vaikka tulis maailmanloppu! ;) ...Kaikki muut ihmiset ovat ihan innoissaan ja onnellisia mun puolesta... Paitsi tää yksi... :/ ...mut kyllä mä tän osasin jo aavistaakin.

Ainii, mä taisin viimeksi uhkailla niillä linkeillä tonne sivupalkkiin, mut enpäs sitte muistanu laittaa....! :D ...noooh, jos tällä kertaa sitte. :)